Merhaba,
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
- İptal ve İade
- Müşteri Hizmetleri
- Kurumsal & Toplu Sipariş
- Ödeme ve Fatura
- Siparişlerim
- Teslimat & Kargo
- Üyelik ve Hesap
İptal ve İade
S: İade/iptal yaparsam geri ödemesi ne zaman yapılır?
C: İptal veya iade edilen siparişlerinizin ücret iadesi, banka kartı ile yapılan alışverişlerde 7-10 gün, Kredi Kartı ile yapılan alışverişlerde 1-3 iş günü içerisinde bankanıza yansıyacaktır.
S: Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
C: İptal etmek istediğiniz siparişinize ait numarayı destek@mithra.coffee adresine e-posta ile gönderebilirsiniz.
S: Siparişimi nasıl iade edebilirim?
C: Kutunuzu iade etmek isterseniz kutuyu size geldiği şekilde 724359248 anlaşma kodunu kullanarak hiçbir ücret ödemeden, Yurtiçi Kargo ile bize gönderebilirsiniz. Siparişiniz bize ulaştığında gerekli incelemeler yapıldıktan sonra ücret iadeniz 7-14 iş günü içinde gerçekleşecektir.
S: Siparişim hatalı / hasarlı teslim edildi, ne yapmalıyım?
C: Siparişiniz hasarlı olarak teslim edilirse, kutunun (hasar gözükecek şekilde) görselini destek@mithra.coffee ile paylaşmanızı rica ederiz. Böylelikle hasarlı ürün için telafi ürün kaydı oluşturulacaktır.
Müşteri Hizmetleri
S: İletişim kanallarınız nelerdir? Ne zaman ulaşabilirim?
C: Bizimle aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşabilirsiniz:
Telefon: 0850 241 1162 E-posta: destek@mithra.coffee Mithra Asistan: Canlı Destek
Destek saatleri: Pazartesi - Cumartesi: 09.00 - 18.00
Kurumsal & Toplu Sipariş
S: Toplu veya kurumsal sipariş vermek için ne yapmamız gerekir?
C: Değerli ekip arkadaşlarınız, iş ortaklarınız, müşterileriniz için toplu veya kurumsal sipariş taleplerinizi Kurumsal Hediye sayfamızda bulunan başvuru formunu doldurup bizimle paylaşabilir ve aynı gün iletişime geçebilirsiniz. Uzman satış ekibimiz sizinle 2 saat içerisinde iletişim kuracaktır.
Ödeme ve Fatura
S: Ödeme seçenekleriniz neler?
C: Sipariş adımında ödeme sayfasında karşınıza çıkan Kredi Kartı/Banka Kartı ile ödeme yapabilirsiniz. Kapıda ya da Havale/EFT ile ödeme seçeneklerimiz bulunmamaktadır.
S: Taksit seçenekleriniz nelerdir?
C: Taksit seçeneğimiz bulunmamaktadır.
S: Siparişimde fatura gönderilir mi?
C: Siparişinize dair hiçbir fatura kargoda gönderilmez. Faturanız e-fatura olarak e-posta adresinize gönderilecektir.
S: Şirkete fatura kestirmek için ne yapmalıyız?
C: Siparişinizin faturasını şirkete kestirmek istiyorsanız destek@muhiku.com e-posta adresine şirket bilgilerinizi ve sipariş numaranızı iletmeniz gerekmektedir.
S: Fatura bilgilerimde değişiklik yapabilir miyim?
C: Değişiklik talepleriniz faturanızın kesileceği tarihe kadar yapılabilmektedir. Yanlış isme/şirketi adına kesilen faturalarda da, fatura kesildikten sonra değişiklik yapılamamaktadır. Değişiklik yapmak istediğiniz faturanıza ait sipariş numarasını ve değiştirmek istediğiniz bilgileri destek@muhiku.com e-posta adresine iletebilirsiniz.
Siparişlerim
S: Siparişimdeki not metnini güncelleyebilir miyim?
C: Hediye notu güncellemeleri için sipariş numaranız ile birlikte yeni hediye notunuzu destek@muhiku.com'a e-posta göndermeniz gerekir.
S: Siparişime not kartı ekleyebilir miyim?
C: Siparişinizi ödeme işlemi öncesinde ‘Hediye Notunuz’ bölümüne dilediğiniz metni yazıp ‘Notu Kaydet’ butonuna tıkladıktan sonra hediye notunuzu oluşturabilirsiniz
S: Siparişime ait faturayı nasıl ve kime göndereceksiniz?
C: Faturanız sipariş alıcısına teslim edildikten sonra e-fatura olarak sistemde kayıtlı e-posta adresinize gönderilecektir. Faturanız siparişin alıcısına gönderilmemektedir.
S: Siparişimin belli bir saatte teslim edilmesini talep edebilir miyim?
C: Siparişlerimiz, güzergaha bağlı toplu dağıtımlar halinde yapıldığından net bir teslimat saati veremiyoruz.
S: Siparişim teslim edilirken alıcı yerinde bulunmazsa ya da adres yanlış/yetersizse nasıl bir yol izlenir?
C: Siparişinizde adres hatası olması ya da alıcının yerinde bulunmaması durumunda tarafınıza sistemde kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden ulaşılacaktır. Talebinize göre ücretiniz iade edilecek veya siparişiniz tekrar dağıtıma çıkarılacaktır.
S: Hazırlanan siparişime ürün ekleyebilir miyim?
C: Sepetinize eklediğiniz ürünün yanında size sunduğumuz sınırsız seçenekte yan ürün alternatifleri ile siparişinizin içeriğini tamamlayabilirsiniz. Ödemesi tamamlanan siparişler için ek ürün ekleme seçeneğimiz bulunmamaktadır.
S: İleri tarihli sipariş verebilir miyim?
C: Henüz öyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.
S: Siparişime ait alıcı-gönderici telefon numarasını nasıl değiştirebilirim?
C: Siparişiniz numaranızı ve değiştirmek istediğiniz cep telefon numarasını destek@muhiku.com e-posta adresine iletebilirsiniz. Gerekli güncelleme destek ekibimiz tarafından yapılacaktır.
S: Siparişimde adresi nasıl değiştirebilirim?
C: Değiştirmek istediğiniz adresi destek@muhiku.com e-posta adresine sipariş numarasıyla beraber göndermeniz gerekmektedir.
S: Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
C: Aynı gün teslim edilecek siparişleriniz için sipariş numaranızı destek@muhiku.com e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir. Kargolu siparişlerinizi sisteme kayıtlı e-posta adresinize gönderilen kargo takip numarası ile linkten veya Yurtiçi Kargo’nun web sitesinden kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.
Teslimat & Kargo
S: Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?
C: Yurt içi teslimatlarında Yurtiçi Kargo ile; aynı gün teslim edilecek siparişlerinizde özel kurye şirketleri ile çalışıyoruz. Yurtdışı gönderilerimizde UPS Turkey ile gönderim sağlıyoruz.
S: Bugün sipariş versem siparişim ne zaman kargolanır?
C: İstanbul dışındaki iller için hafta içi (resmi tatiller dahil değildir) 14:00 öncesinde verilen siparişler aynı gün kargoya teslim edilir. 14:00 sonrasında verilen siparişler ise bir sonraki iş günü kargoya teslim edilmektedir. Cuma günü 14:00’dan sonra verilen siparişler, pazartesi günü kargoya teslim edilir.
S: Kargolu siparişim ne zaman alıcısına teslim edilir?
C: Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo şirketinin yoğunluğuna bağlı olarak 1-3 iş günü içerisinde teslim edilecektir
S: İstanbul'da aynı gün teslimat için ne zaman sipariş vermem gerekir?
C: İstanbul’da aynı gün teslimat (özel kurye ile) hizmeti hafta içi 12.00 öncesinde verilen siparişler için geçerlidir. 12.00’den önce vermiş olduğunuz siparişler aynı gün 18.00'a kadar teslim edilir. 12.00 sonrasında veya hafta sonu aynı gün teslimat ile verilen siparişler, ilk iş gününde gönderilecektir.
S: İstanbul'da özel kurye kapsamında olmayan ilçeler nelerdir?
C: İstanbul’da aynı gün teslimat yapılmayan ilçeler: Adalar, Arnavutköy, Çatalca, Silivri, Şile.
S: Dağıtıma çıkan kargo teslim edilemediğinde ne olur?
C: Hatalı / eksik adres, alıcının adreste bulunamaması gibi durumlar sebebi ile alıcısına teslim edilemeyen kargo gönderileri depomuza iade olarak geri dönecektir. Anlaşmalı kargo firmamız teslimat için iki kez adresinize gelmektedir. Siparişiniz 3 gün boyunca şubede bekletilir ve size ulaşamadığı takdirde siparişinizi Muhiku.com Operasyon Merkezi adresimize geri gönderilir. Siparişiniz, tarafımıza teslim edildikten sonraki 3 iş günü içerisinde ücret iadesi yapılır.
S: Siparişimin durumunu nereden takip edebilirim?
C: Aynı gün teslim edilecek (özel kurye ile teslim) siparişleriniz için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Kargolu siparişlerinizi sisteme kayıtlı e-posta adresinize gönderilen kargo takip numarası ile linkten veya Yurtiçi Kargo’nun web sitesinden kargo takip numaranız ile takip edebilirsiniz.
S: Özel kurye ile dağıtıma çıkan sipariş teslim edilemediğinde ne olur?
C: Siparişinizde adres hatası olması ya da alıcının yerinde bulunmaması durumunda tarafınıza sistemde kayıtlı e-posta adresiniz üzerinden ulaşılacaktır. Talebinize göre ücretiniz iade edilecek veya siparişiniz tekrar dağıtıma çıkarılacaktır.
Üyelik ve Hesap
S: Üye olmadan sipariş verebilir miyim?
C: Evet, sitemiz üzerinden yalnızca e-posta adresinizi girerek üye olmadan alışveriş yapabilirsiniz. Alışverişiniz ile ilgili kargo takip numarası, sipariş detayları gibi bilgilerinizin iletilmesi için aktif kullandığınız bir e-posta adresi belirtmeniz yeterli olacaktır.
S: Şifremi değiştirmek için ne yapmalıyım?
C: Şifre değişikliğinizi Hesabım > Hesap Ayarlarım sayfasından gerçekleştirebilirsiniz.
S: Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
C: Giriş ekranındaki şifremi unuttum butonuna tıklayabilirsiniz. Yeni bir şifre oluşturmanız için belirttiğiniz e-posta adresinize bir bağlantı göndereceğiz. Bu bağlantı üzerinden bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
S: Birden fazla adres kaydedebilir miyim? / Kayıtlı adreslerimi nasıl düzenleyebilirim?
C: Henüz öyle bir hizmetimiz bulunmamaktadır.